tisdag 17 februari 2009

Det blir en flicka

och det e bf 10 juli. fan va roligt det ska bli, att felix ska få en tjej KUSIN. STORT GRATTIS till pernilla och mattias iaf, nu får man snart köpa lite tjejkläder :-D. har inte vart så bra på att blogga på ett tag, men ska sanningen fram så e jag inne i bloggtorka nu. igår va jag och tränade, men det va en ny tjej som ledde passet då den ordinarie va sjuk. det va inte alls lika bra då, så man gav ju inte 100% . men ikväll blir det drag, jag och jessica ska på danspass och det brukar vara skit kul. igår fylle pappa år, så det vart lite tårta. annars va jag jag bara ute och gick med ixzi och felix på dagen, jonas herr latmask va hemma undertiden. idag har vi fixa lite här hemma, sitter nu och glor på tv lite. ska svara på ett mejl med, och skicka lite bilder på fru snuffels. jag har anntagligen hittat hennes blivande ligg haha. närå men vi ska para henne nu när hon blir dräktig, och hoppas på att det blir några småttingar.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar