måndag 23 februari 2009

Ikea

va vi idag, felix lyckades få med sig en diskborste ut därifrån. jag gick inte in för att betala den, haha det va ju inte mitt fel. vi har även vart på bvc idag med, nu väger han 9105gr, 71,5 cm lång så nu jäklar växer han :-D. jag gick och tränade på lunchen idag, as bra pass va det. jessica kom oxå och träna, när vi satt och vänta på att det skulle börja så kom frida med. kul när man känner nån, så vi får se hur det e imorn. ska ta lunchpasset då med tänkte jag. vad har vi gjort mera då, jo vi följde med hem till pappa och monica efter vi vart på ikea. dom bjöd på kyckling, gott gott. felix va så sjukt trött, har bara sovit 50 min på hela dagen idag. han somnade direkt efter han ätit sin lella, så han sover nog gott i natt. nehe nu e det charterhjältar på 5an så tjingeling på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar