söndag 22 februari 2009

Ixzi nerkissad

av sin bedårande "lillebror" felix. hahahahahaha jag höll på att skratta ihjäl mig när jag satt ibadkaret. jonas och felix satt på golvet ibadrummet, ixzi gick och nosade lite överallt. sen ställer sig felix upp och väntar ivrigt på att få komma ner i vattnet, då säger jonas hur kommer det sig att ixzi e blöt. hon hade ju bara vart på golvet, då ser jonas hur blött det e framför felix och han e lite blöt på ena benet. så kom vi fram till att han hade kissa på henna haha.

uppdatering:
fredag: tränade lunch passet på friskis& svettis, det va ett as bra pass så det ska jag gå på fler gånger. efter det så träffade jag stina o liam på banken, sen kom hella med elias. själv va jag barnledig, då jonas och felix hade lite kill tid ihop. jag mötte upp dom hemma hos pappa och monica på eftermiddagen, då fick vi smörgåstårta.
Lördag: på dagen va vi ibrickebacken hemma hos kakan, så kom simone med emillia. hon va as rädd för ixzi, men efter ett tag gick det ganska bra. vi fikade lite, och så kom ompi med. när vi åkte hem så tog 12an sjukt lång tid, så när vi kom till järntorget åkte alla bussar. 16 bussen som vi skulle med stannade inte när vi vinkade, och den hade bara åkt max 1 meter. fan va irriterad men blir på sånt asså. på kvällen kom jessica och naiomi, dom hade med singstar. vi sjung lite och sen åt vi lite mat med innan melo började. vilken skit omgång det va då, ingen låt va speciellt bra.
Söndag: idag har vi vart med mattias och wille, vi va till ånnaboda. åkte pulka och bob, skit kul va det. felix sov när vi kom dit, men lagom till fikat vaknade han. så vi fiakde lite innan det va dax för backarna igen, då åkte felix pulka med :-). träffade hella där med, så vi lånade deras jätte pulka. väl hemma så fixade vi mat (från hjorten), och efter det bade jag och felix. har lekt massor nu på kvällen, så det gick fort att somna idag. kollade på gossip girl men det va inte så bra idag tyckte jag, men däremot så va mia och klara bra. nu ska jag strax gå och lägga mig e as trött efter denna dag, och så gick jag upp kvart över 6 imorse med. imorn e det bvc så det ska bli kul att se hur mycket myra har växt.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar