måndag 2 februari 2009

Slutkörd

i kroppen efter kvällens tränings pass, men fan så skönt det e ändå. jag och jessica va på ett bas pass idag, shit va mycket styrka det va. känns att man har vart gravid och inte rört på sig på ett bra tag. men nu jävlar ska det bli andra bullar hahahaha. nä men bikini i sommar utan problem asså.
annars idag har jag och felix vart på rosta, där jag skulle fixa lite med att jag ska börja jobba lite extra. på vägen hem stanade vi på marklyckan och tala lite med tjejerna där. efter det träffade jag både johanna och mari när vi va på väg till brolyckan. så den biten tog nästan 1 timme, burrrr va kallt det va att stå ute. väl inne på brolyckan, sa jag hej felix sov så vi gick efter några minuter. skulle ta bussen hem, missar den med 30 sec för jag ser den mitt framför mig när den åker. fa va surt det e när den åker, så det vart att gå ner till järntorget o frysa. jonas och ixzi har vart hemma hela dagen, städa och donat här hemma.

igår så va vi ner till rävgången och grillade korv, sprang lite på isen med ixzi med. det va as mycket folk där nere, minst 100 bilar va det. vart kvar där i ett par timmar sen gick vi hem till morfar och monica. där åt vi mat och dom fick träffa felix ett tag med. monica hade skrivit ut lite info och bilder på kampingen som vi ska till i sommar. jätte fint såg det ut att vara, ligger bara 7km från smögen så det blir en tripp dit med när vi ändå e där. fan va jag längtar asså. dels att det ska bli skönt med semester, men mest att det e sommar och felix ska fylla 1 år. felix fyller 1 år på midsommar afton i år, så vi ska ha kalas midsommardagen för han. vi har tänkt att det ska vara hemma hos morfar och monica, dom bor så bra med jätte stor uteplats. så finns det en stor gräsmatta och bord där med, så det blir nog as nice. nehe nu ska jag ta mig en morot och slänga mig på soffan.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar