tisdag 13 januari 2009

bibblan

va vi på igår med pernilla och wille, jag fixade ett lånekort så vi med kan låna lite böcker. mattias va aldrig med upp till stan, han va hemma istället. stackarn har vart jätte sjuk, så det va lika bra att han höll sig hemma då. så vi lämnade aldrig felix :-), han fick vara med oss hela tiden. när vi skulle åka hem ringde morfar och fråga om vi ville komma och äta mat hos dom. klart man vill det, då slipper man ju själv laga maten hemma. inte för att det e jag som lagar mat hemma, det gör kocken jonas :-). vi åt korvstroganoff med ris gott gott va det. vi åkte en sväng till förrådet med och hämtade lite saker, så då va felix kvar hos monica. det känndes jätte konstigt att åka utan han, och att vara med jonas utan både barn och hunden har inte hänt sen innan felix föddes. men nu har vi gjort det, så nu kommer det nog ta ett tag innan vi gör det igen. annars hände det inte så mycket mera igår. idag vet jag inte alls va vi ska göra, kanske ska ta mig till Friskis&svettis och skaffa mig ett träningskort. men får se om det blir idag annars tar jag det imorgon.
ha´t bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar