lördag 10 januari 2009

Farmor &farfar

har vart på besök idag, felix vart glad :-) men gladast vart ixzi. felix fick ett lammskin som han ska ha i sin vagn, jätte fint va det Tack så mycket. ja sen har det väl inte hänt så super mycket idag, vi har vart hemma hela dagen bara. igår kväll va vi hem till jessica och naiomi, där åt vi tacos mumma va gott det e med tacos. tänkte jag skulle få in lite nya bilder med, men det får bli en annan dag. felix och jonas håller på att badar nu, jag och ixzi sitter här brevid och tittar på. eller jag bloggar lite och ixzi står och kollar när jag skriver haha hon e störd.
imorgon hoppas vi på fint väder, då kanske det blir grilla nere vid rävgången :-). nehe nu ska jag vara lite social här så vi säger gokväll från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar