torsdag 29 januari 2009

Första

passet på F&S e nu avklarat :-) STOLT. jag va med jennie på mamma jympan, det va kul. jag va typ den enda som inte hade barn med mig, men han e ju så sprallig så det går nog inte att ha med han ändå. så jonas och felix har haft egen tid idag, vilket va mycket uppskattat av båda 2. dom mötte oss efter vi tränat, även mr simon kom upp. vi gick och lunchade på sumprem. träffade stina och liam där med. vart en liten runda på marken med, hittade ett par varma vantar till felix.

igår träffade vi stina o liam, hella o elias och stinas kompis rebecka på stan. vi luncha lite och så gick vi o kolla lite i affärer, jag köpte en tunika på som jag ska ha på mig på dopet. vart en sväng till vårdcentralen med felix oxå, han fick hostmedicin utskrivet. han hosta bara pytte lite i går nästan igent under natten, så vi har sovit VÄLDIGT bra jag och felix. jonas har haft värdens rethosta så han har fått sova inne i lilla rummet. han saknar nog våran sköna tempur hihi, underbart att ha stor plats.

jag har gjort i ordning i garderoben som e i hallen, fått upp lite skruvar som felix luvtröjor hänger på nu. man vart ju galen på att ha dom liggandes överallt, men nu så hänger dom så fint där inne. gjorde även iordning på mina och jonas kläder där med. fick hur mycket plats som helst nu, så jag stalde in bilbarnstolen och bumbon på golvet. plockade ner bärsjalen och lite annat som vi ska låna ut i påsar, så nu kommer man nog i håg det lite bättre hoppas jag :-). nehe nu e det snart dax för antikeundan, sen e det nada på tv :-(.
fille badar i diskhon haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar