måndag 12 januari 2009

orkar

inte blogga varje dag, det hinner jag inte med längre. felix e mer och mer vaken nu på dagarna, så när han äntligen somnar på kvällen e man för trött. det blir tvn en stund eller en film, ja sen e det sovtajm för min del. när man har en liten skit som kryper omkring i sängen på nätterna, så har man inte ork att hållas med datorn på dagarna. då all vaken tid går till att leka med felix, som jag verkligen ÄLSKAR att leka med. det händer så mycket nu varje dag tycker jag det e någe nytt han lär sig. han kan nu krypa och det gör han HELA tiden och vart han än e med, sen sätter han sig efter en stund och grejar med någe han hittar på vägen. just nu ligger han på sitt piano och grejar med nån gubbe på golvet, haha han ser så rolig ut. idag ska vi kanske träffa moster och mattias på stadens torg, dom kanske skulle ha felix en stund så jag och jonas får gå lite själva :-).
vi har aldrig lämnat bort felix så det ska bli kul o se hur det ska gå. eller jo 1 gång har jag gjort det, det va när jag skulle klippa mig och jonas jobbade. då hade pernilla felix, men han sov hela tiden så han vet inte om det själv hihi. för den delen vill jag inte lämna bort han heller, jag tycker det e kul att ha med mig felix när jag gör saker. jaha nehe nu ska sluta skriva, felix håller på och klättrar på mig nu. får se när jag hinner lägga in lite bilder med. ha´t gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar