tisdag 27 januari 2009

Jonas Jonas

va skulle jag göra utan dig. jag älskar dig så sjukt mycket. nu när du har vart hemma har du hjälp mig massor med felix, tagit han på morgonen så jag har fått sova. städat, lagat mat, diskat jag du e en klippa. nu när fille håller på att få tänder så sover varken han eller jag på nätterna, han vaknar typ 1 gång i timmen. gråter lite och har svårt att sova, man har då svårt att somna om. känns som att man inte hinner somna innan han vaknar igen. men i natt va det ganska så bra, och så sov vi till klockan 9 idag. så man e ju lite pigg iaf :). farmor kom igår med, så felix har lekt med henne. hon har sovit över här i natt, e nu i kumla hos sin syster och hälsar på lite. när hon kommer tillbaka ska vi åka och äta lunch nånstans, vet inte vart än men vi prata om kinamat. kanske skriver mera i kväll annars blir det en annan dag. jo just det jag har köpt tränings kort på F&S nu med :-). duktiga jag

1 kommentar:

  1. Det var ju på tiden att jag fick den nya bloggadressen... *harkel* eller snarare så att jag tog rätt på den... *harkel igen*

    Bra att du skaffat kort på f&s då kan du ju hänga med mig o Anna på det grymma danspasset, ha ha kul som fan, men jobbigt utav bara helvete.

    SvaraRadera